الفراشة الرومانسية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الفراشة الرومانسية

اهلا وسهلا بكم فى منتدى الفراشة الرومانسيه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا

Admin
eslam bondo2
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
eslam bondo2

eslam bondo2

المساهمات : 5

ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا Empty
مُساهمةموضوع: ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا   ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا Icon_minitimeالجمعة فبراير 19, 2010 2:09 am

بسم الله الرحمن الرحيم

سلامو و و و عليكو و و و و

اجمل شباب كريزى مان

ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا

بجد والله حد من الشباب معايا فى الكلام ده
يعنى احنا بنضحك على نفسنا مثلا ونقول من باب الزوق مثلا
ولا مضحوك علينا
لو واحد مثلا بيقولى ليه بس بتقول كده
ارد عليه بقى بايه

انت لو بتروح جامعه او كده
لازم تجيب لبس من محل غالى وتطقم يا حج اجمد حاجه
عشان البنات طبعا

شايف المصاريفايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا

انما لو الجامعه ولاد
وربنا لو طولت تروح بالبيجامه هتروح ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا
ده لو رحت اصلاايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا

تيجى بقى لحاجه تانيه

لو انت راكب عربيه مثلا ومعاك بنات وشباب صوحابك
والسواق قال .الحساب
طبعا شىء طبيعى البنات هتعمل نفسها منفضه ولا اكنهم هنا ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا
وتلاقى سبحان الله الشباب كلهم مطلعين فلوس..طبعا مش بتطلع الا قدام البنات بس
وانت بقى الواد الجدع فيهم وتحلف محدش هيحاسب غيرى.عايز بقى تعرف الناس انك واد فنجرى
..طب شيل يفالحايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا
وتلاقى نفسك دافع مبلغ .. بس دى بسيطه

قاعدين مثلا على كافتريا الكليه ولمه بقى
وطلبت معاكم اكل ..طب وماله
بس لما البنات بتطلب لازم لازم تطلب اغلى حاجه ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا
اكلتوا وكله تمام .... لسه !
وطبعا الشباب بيقولوا مع نفسهم.. يارب مايطلبوا حاجه تانيه

لا بس لازم تشربوا حاجه وده ينفع برضه
ولما يجى الحساب ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا
سبحان الله البنات تلاقيهم مبيحضروش طول السنه
بس وقت الحساب يكتشوفوا ان عندهم محاضره متعرفش جات منين
بس عشان يخلعوا طبعا
ولا حتى يعزموا بجنيه ..دول منفضين منفضين يعنى

كام يعم الحساب
اكتر من 200 جنيهايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا
نيجى بقى للشباب
الى يقولك طب بعد ازنكم هدخل الحمام بس ويخلع
والى بقولك ده انا نسيت موبايلى مع البت .... هروح اجيبه وراجع ويخلع
بينى وبينكم (دول مفتحين ) مش بينضحك عليهم

وتصفصف على اتنين
ويا عينى قاعدين يلموا من بعض ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا
واصلا تلاقيها فلوس الكتبايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا

ابقى اكملكم بقى بقيت المصايب بعدين .... عشان مطولش عليكم
على فكره اغلب الموضوع هزار
والى عاوز يفتكره بجد والله يبقى جدع ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا

http://www.tegara2all.com
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 38

ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا   ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا Icon_minitimeالسبت فبراير 20, 2010 2:04 pm

هههههههههههههههه شكلنا هنضرب بعض حررررررررررام دة احنا طيبين
https://elfrasha.roo7.biz
lara

lara

المساهمات : 78

مُساهمةموضوع: رد: ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا   ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا Icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 7:37 am

لييييييييييييييييييييييييييية كدا
اية النداله دى
Shocked
{(*Lord Hearts*)}
Admin
{(*Lord Hearts*)}

المساهمات : 33

مُساهمةموضوع: رد: ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا   ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا Icon_minitimeالإثنين مارس 01, 2010 5:59 am

ال بنات ال دول ميستهلوش ربع جنيه مخروح كمان
lara

lara

المساهمات : 78

مُساهمةموضوع: رد: ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا   ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا Icon_minitimeالثلاثاء مارس 02, 2010 5:45 am

قد الكلام دا يا محمد
واللهى شكلك هتضرب Twisted Evil
اسكندرانية

اسكندرانية

المساهمات : 94

مُساهمةموضوع: رد: ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا   ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا Icon_minitimeالجمعة مارس 12, 2010 5:55 am

بصراحة بصراحة عندو حق Rolling Eyes بس شوفو اخر اصدراتى
kamel

kamel

المساهمات : 113

مُساهمةموضوع: رد: ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا   ايه يا جدع ده . ده احنا بنصرف مصاريف ع البنات . وبتقولوا فلوسنا راحت فين .انا حاسس اننا مضحوك علينا Icon_minitimeالثلاثاء مارس 23, 2010 11:37 am

نايس كلام والسلام

صفحة 1 من اصل 1